Příběh jako způsob efektivní komunikace

Příběh jako způsob efektivní komunikace

Author: Ing. Miroslav Brada

Book format: mBook

Category: Inovace VOV

Release date: 2020

Book size: 3,84 MB

ISBN: 978-80-88246-56-5

Last update: 23. 6. 2025

Příběh jako způsob efektivní komunikace

Author:
Ing. Miroslav Brada
Book format:
mBook

Tento studijní materiál je určen zejména pedagogům a studentům vyšších odborných škol, které poskytují vzdělávání ve skupině oborů Publicistika, knihovnictví a informatika. Cílovou skupinu mohou tvořit také uchazeči o studium, kteří se zajímají o problematiku tvorby médií, především médií tištěných, případně širší veřejnost.Příběhy nás provázejí tisíce let. Neumíme si svět bez nich představit. Jak je využít v novinářské komunikaci? A jestliže pomáhají v současném marketingu, jak je to s jejich účinkem v rámci popularizace takových oborů, jakými jsou nejrůznější hi-tech technologie, či věda jako taková? Je příběhy vhodné využívat při řečnických vystoupeních?Na uvedené otázky odpovídá tato publikace, která tak nabízí výklad problematiky z oblasti tvorby médií se specifickým zaměřením na ta témata, která sami pedagogové vyšších odborných škol, které poskytují vzdělávání ve skupině oborů Publicistika, knihovnictví a informatika, identifikovali jako potřebná na základě svých zkušeností a sdílení příkladů dobré praxe v rámci projektu, v jehož rámci publikace vznikla. Pedagogům je pak pro lepší orientaci určen doplňující materiál, kterým je Metodika pro práci s ODZ ze skupiny oborů Publicistika, knihovnictví a informatika a který navrhuje možnosti, jak publikaci využít při výuce různých předmětů napříč studiem vzdělávacích programů této skupiny oborů.

The book can also be found in the app, which is free to download.